Borsuk2, to ty mylisz pojęcia.
To, że dostałeś pin od dealera to dostałeś go pewnie napisany długopisem na kartce (tak dostał też mój znajomy, któremu poradziłem, żeby od razu poprosił o pin przy odbiorze auta).
Jak ktoś kupuje radio od dealera to dostaje oryginalną wlepkę z kodem.
U mnie było tak, że miałem radio fabrycznie na wyposażeniu więc nie miałem kodu, a chciałem je sprzedać.
Dogadałem się z dealerem, że dadzą mi kod za friko, ale jak przyszło co do czego to chcieli kasę więc się trochę poirytowałem, że mi łaski nie robią dając kod do radia za które zapłaciłem i g..o ich to obchodzi po co mi kod. Koniec końców wpisali, że radio zablokowane i podali mi kod to w ramach naprawy gwarancyjnej.
To, że dostałeś pin od dealera to dostałeś go pewnie napisany długopisem na kartce (tak dostał też mój znajomy, któremu poradziłem, żeby od razu poprosił o pin przy odbiorze auta).
Jak ktoś kupuje radio od dealera to dostaje oryginalną wlepkę z kodem.
U mnie było tak, że miałem radio fabrycznie na wyposażeniu więc nie miałem kodu, a chciałem je sprzedać.
Dogadałem się z dealerem, że dadzą mi kod za friko, ale jak przyszło co do czego to chcieli kasę więc się trochę poirytowałem, że mi łaski nie robią dając kod do radia za które zapłaciłem i g..o ich to obchodzi po co mi kod. Koniec końców wpisali, że radio zablokowane i podali mi kod to w ramach naprawy gwarancyjnej.
Komentarz